کاربر گرامی، نحوه ثبت و پردازش سفارشات در تربچه و پاسخ بسیاری از سوالات احتمالی شما، در صفحه سوالات متداول تشریح شده است.
در حال حاضر کلیه سفارشات در تربچه بصورت غیرحضوری پردازش و ارسال میشوند لذا از مراجعه حضوری به آدرس شرکت جهت امور مرتبط با سفارش کالا جدا خودداری فرمائید.
لطفا جهت کلیه امور پشتیبانی مرتبط با سفارشات، به جهت سهولت پیگیری، صرفا از طریق سامانه پشتیبانی تربچه اقدام به ارسال درخواست نمائید.
همچنین جهت سایر امور میتوانید از طریق فرم زیر با تربچه در ارتباط بوده و یا همه روزه از ساعت ۹:۰۰ الی ۲۱:۰۰ با شماره تماس پشتیبانی تماس حاصل نمائید.