× کدهای javascript در مرورگر شما غیر فعال هستند. لطفا توجه داشته باشید فعال بودن javascript جهت عملکرد صحیح فروشگاه لازم و ضروری می‌باشد.
در حال بارگذاری
در حال بارگذاری

شرایط استفاده و سوالات متداول

شرایط استفاده از خدمات و نحوه عملکرد تربچه در قالب سوال و جواب در زیر آورده شده است. استفاده از تربچه به منزله آگاهی و پذیرش این موارد توسط شما می‌باشد. همچنین تربچه این حق را برای خود محفوظ می‌دارد تا هر زمان که لازم بداند این شرایط را بدون اطلاع قبلی تغییر دهد.
آیا تربچه کیفیت محصولات را تضمین می‌کند؟
اساس کار تربچه بر رساندن محصولات تازه و باکیفیت به دست مصرف کننده نهایی بنا نهاده شده و تربچه همواره در تلاش است تا بهترین کیفیت ممکن را متناسب با قیمت عرضه نماید. با این وجود چنانچه به هر دلیل از محصول سفارش داده شده رضایت نداشته باشید می‌توانید محصول مورد نظر را بدون چون و چرا در زمان تحویل سفارش مرجوع نمائید.
آیا کیفیت محصولات فروشگاه عینا با تصاویر نمایش داده شده مطابقت دارد؟
خیر، تصاویر بطور کلی و ثابت برای هر محصول ثبت می‌شوند و کیفیت محصولات ممکن است در روزهای مختلف بنا به شرایط بازار متفاوت باشد. تربچه همواره تلاش خواهد کرد تا بهترین کیفیت ممکن را متناسب با قیمت عرضه نماید.
امکان انتخاب کیفیت و سایز محصولات هنگام سفارش وجود دارد؟
خیر، چنانچه یک محصول مشخصا با سایز ریز یا درشت و یا با کیفیت خاصی عرضه شود، این موضوع بطور مشخص در عنوان یا توضیحات محصول ذکر می‌گردد؛ در غیر این صورت تمام محصولات با کیفیت مناسب و سایز متعارف و مختلط عرضه می‌شوند.
چگونه توضیحات و مشخصات محصولات را مشاهده نمایم؟
با انتخاب گزینه « i » روی پنل هر محصول در صفحه محصولات فروشگاه می‌توانید توضیحات و مشخصات آن محصول را مشاهده نمائید.
آیا وزن بسته‌بندی محصولات دقیقا مطابق با عدد درج شده است؟
متاسفانه با توجه به تنوع و ماهیت محصولات، امکان انطباق صددرصدی وزن بسته‌بندی محصولات وجود ندارد و ممکن است بسته‌بندی‌ها با تلورانسی در حدود پنج درصد کمتر یا بیشتر از عدد درج شده عرضه شوند که این موضوع خصوصا در مورد محصولات دارای ابعاد بزرگتر اجتناب ناپذیر است. تربچه همواره تلاش خواهد کرد تا این تلورانس در حداقل ممکن حفظ شود، با این حال ثبت سفارش در تربچه به منزله پذیرش این موضوع بوده و تربچه از کلیه حقوق مادی و معنوی آن مبراست.
آیا محصولات افزوده شده به سبد خرید به تعداد و قیمت ثبت شده برای من رزرو می‌شوند؟
خیر، قیمت و موجودی محصولات در هنگام ثبت سفارش ملاک قرار می‌گیرند و محتوای سبد خرید در هنگام ثبت سفارش بر اساس قیمت و موجودی فعلی محصولات به‌روز‌رسانی شده و به شما نمایش داده می‌شود و تنها پس از پرداخت و ثبت سفارش برای شما رزرو و ارسال می‌شود.
می‌توانم در حساب خود برای دیگران ثبت سفارش کنم؟
بله، شما می‌توانید به تعداد نامحدود شماره تماس یا آدرس در حساب خود ثبت نموده و در هنگام ثبت سفارش، شماره و آدرس مد نظر را انتخاب نموده تا سفارش به آدرس انتخاب شده ارسال شود. اطلاع‌رسانی‌های سفارش همزمان به شماره تماس سفارش و آدرس ایمیل ثبت شده در حساب ارسال می‌شوند.
آیا امکان ثبت سفارش خارج از محله انتخاب شده یا محله‌های تحت پوشش تربچه وجود دارد؟
خیر، تمام محله‌های تحت پوشش تربچه در شهر شما در صفحه اول تربچه لیست شده و قابل انتخاب می‌باشند و سفارشات ثبت شده باید مطابق با محله انتخاب شده صورت پذیرند. بدیهی است چنانچه سفارشی خارج از محله انتخاب شده ثبت شود توسط تربچه لغو خواهد شد و مبلغ سفارش به موجودی حساب تربچه شما اضافه می‌گردد و تربچه هیچ مسئولیتی در قبال ارسال این گونه سفارشات نخواهد داشت.
ثبت موقعیت آدرس در نقشه ضروری است؟
مسیریابی پیک به آدرس سفارش جهت تحویل سفارشات از طریق نقشه انجام می‌گیرد. لذا ثبت هرچه دقیق‌تر موقعیت آدرس در نقشه ضروری بوده و باعث تسریع در ارسال و تحویل سفارش می‌گردد.
محصولات سفارش داده شده چگونه و چه مدت پس از سفارش به دستم می‌رسد؟
  • سفارشات ثبت شده در تربچه همه روزه از ساعت ۹:۰۰ لغایت ۲۱:۰۰ توسط پیک به آدرس سفارش ارسال می‌شوند.
  • سفارشات ثبت شده معمولا در کمتر از یک ساعت بسته بندی و پس از هماهنگی به آدرس سفارش ارسال می‌شوند.
  • سفارشات در محل درب اصلی ساختمان منتهی به خیابان یا کوچه تحویل داده می‌شوند.
  • سفارشات ثبت شده پس از ساعت ۲۱:۰۰ در روز بعد بسته بندی و ارسال می‌شوند.
چگونه می‌توانم هزینه سفارش را پرداخت نمایم؟
در حال حاضر هزینه سفارشات فقط بصورت پرداخت آنلاین از طریق کلیه کارت های بانکی عضو شبکه شتاب و در زمان ثبت سفارش امکان پذیر می‌باشد.
آیا امکان پرداخت در محل پس از دریافت سفارش وجود دارد؟
خیر، در حال حاضر فقط امکان پرداخت آنلاین در زمان ثبت سفارش وجود دارد. ممکن است در آینده امکان پرداخت در محل در زمان تحویل سفارش نیز مهیا گردد.
آیا امکان لغو سفارش پرداخت شده وجود دارد؟
بله، تا زمانی که سفارش تحویل داده نشده است، امکان لغو سفارش از طریق صفحه اطلاعات سفارش وجود دارد.
لازم به ذکر است در صورت لغو سفارش، چنانچه سفارش شما در مرحله بسته بندی باشد، تمام مبلغ سفارش و چنانچه سفارش توسط پیک ارسال شده باشد، به طور خودکار هزینه ارسال از مبلغ سفارش کسر شده و مابقی مبلغ به موجودی حساب تربچه شما اضافه می‌شود. این موضوع در خصوص سفارشات با ارسال رایگان نیز صادق بوده و در صورت لغو سفارش پس از ارسال، هزینه ارسال بطور خودکار در صورتحساب سفارش لحاظ خواهد شد.
آیا امکان مرجوعی محصولات سفارش داده شده وجود دارد؟
بله، در زمان تحویل سفارش چنانچه به هر دلیل از هر یک از محصولات سفارش داده شده رضایت نداشته باشید، می‌توانید بدون چون و چرا محصول مورد نظر را مرجوع نمائید.
لازم به ذکر است در صورتی که سفارش شما شامل ارسال رایگان باشد، چنانچه پس از مرجوعی کالا مجموع مبلغ سفارش از سقف تعیین شده برای ارسال رایگان کمتر شود، بطور خودکار هزینه ارسال در صورتحساب سفارش لحاظ خواهد شد.
هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می شود؟
هزینه ارسال برای سفارشات بالای ۵۰,۰۰۰ تومان رایگان بوده و برای سفارشات کمتر از این مبلغ به صورت ثابت به مبلغ ۵,۰۰۰ تومان در صورتحساب سفارش لحاظ می‌گردد.
در صورت لغو یا مرجوعی سفارش باید هزینه ارسال را پرداخت کنم؟
  • در صورت لغو سفارش، چنانچه سفارش در مرحله بسته بندی باشد هیچ هزینه‌ای بابت ارسال پرداخت نخواهید کرد. اما چنانچه سفارش قبل از لغو توسط پیک ارسال شده باشد، هزینه ارسال بطور خودکار در صورتحساب سفارش لحاظ خواهد شد. این موضوع در خصوص سفارشات با ارسال رایگان نیز صادق بوده و در صورت لغو سفارش پس از ارسال، هزینه ارسال بطور خودکار در صورتحساب سفارش لحاظ خواهد شد.
  • در صورت مرجوعی محصول، چنانچه سفارش شما شامل ارسال رایگان باشد، در صورتی که پس از مرجوعی کالا مجموع مبلغ سفارش از سقف تعیین شده برای ارسال رایگان کمتر شود، بطور خودکار هزینه ارسال در صورتحساب سفارش لحاظ خواهد شد.
در صورت لغو یا مرجوعی سفارش چگونه مبلغ پرداختی خود را دریافت کنم؟
مبلغ سفارشات لغو شده یا مرجوعی، به صورت خودکار به موجودی حساب تربچه شما اضافه شده و در سفارشات آتی شما قابل استفاده خواهد بود. لازم به ذکر است در حال حاضر امکان پرداخت و تسویه حساب نقدی از طرف تربچه وجود ندارد.
آیا امکان اصلاح اقلام و یا آدرس سفارش پس از ثبت سفارش وجود دارد؟
خیر، چنانچه نیاز به اصلاح سفارش دارید می‌توانید تا قبل از ارسال سفارش توسط پیک، سفارش را لغو کرده و سفارش جدیدی را ثبت نمائید. مبلغ پرداختی در سفارش لغو شده به موجودی حساب تربچه شما اضافه شده و بطور خودکار از مبلغ سفارش جدید کسر می‌گردد.
موجودی حساب تربچه چیست و چه کاربردی دارد؟
  • مبلغ سفارشات لغو شده یا مرجوعی شما، پس از تائید به موجودی حساب تربچه شما افزوده خواهد شد.
  • در حال حاضر درصدی از مبلغ سفارشات زیرمجموعه‌های شما به موجودی حساب تربچه شما افزوده خواهد شد.
  • مبلغ موجودی حساب تربچه، در سفارشات آتی شما به عنوان تخفیف لحاظ شده و به طور خودکار از مبلغ سفارش کسر می‌گردد.
  • موجودی حساب تربچه صرفا در سفارشات آتی شما به عنوان تخفیف قابل استفاده بوده و امکان پرداخت و تسویه حساب نقدی مبلغ موجودی از طرف تربچه وجود ندارد.
زیرمجموعه‌ها در حساب تربچه چیست و چه کاربردی دارد؟
  • با معرفی تربچه به دوستان و آشنایان خود و انتخاب شما به عنوان معرف در هنگام ثبت نام آنها در تربچه، این افراد به عنوان زیرمجموعه در حساب تربچه شما ثبت می‌شوند که مزایایی را برای شما به همراه خواهد داشت.
  • در حال حاضر درصدی از مبلغ سفارشات زیرمجموعه‌های شما به موجودی حساب تربچه شما افزوده خواهد شد. این مبلغ از طرف تربچه در حساب شما منظور می‌شود و زیرمجموعه‌های شما هیچ هزینه اضافی از این بابت پرداخت نخواهند کرد.
  • درصد در نظر گرفته شده برای این منظور در حال حاضر معادل ۵ درصد از مبلغ سفارشات زیرمجموعه‌ها می‌باشد.
  • ثبت چند حساب بصورت زیرمجموعه توسط یک شخص غیرمجاز بوده و در صورت مشاهده تمامی این حساب‌ها مسدود می‌گردند.
  • تربچه این حق را برای خود محفوظ می‌دارد تا در هر زمان که صلاح بداند درصد مذکور یا شیوه عملکرد این سیستم را بدون اطلاع قبلی تغییر دهد.
محدودیت خرید اعمال شده روی برخی کالاها به چه علت است؟
تربچه همواره در جهت کسب رضایت مشتریان خود محصولاتی را در بازه‌های زمانی مختلف با تخفیفات استثنایی به صورت فروش ویژه عرضه می‌کند. با توجه به محدودیت موجودی این محصولات، برای اینکه تعداد بیشتری از مشتریان بتوانند از تخفیف محصولات فروش ویژه بهره‌مند گردند، معمولا محدودیتی برای تعداد بسته قابل خرید این محصولات در هر سفارش در نظر گرفته می‌شود.